Responsabil departament productie

Responsabil departament productie

Una dintre cele mai inovatoare companii din domeniul M2M, producatoare a sistemului SafeFleet de monitorizare a flotelor auto prin GPS, isi mareste echipa!

Scopul:

Obiectivul Responsabilului Departamentului de Productie/Asamblare este de a gestiona resursele umane, echipamentele, utilitatile si materialele din departamentul de productie/asamblare.

Atributiile reponsabilului departamentului de asamblare / productie:

  1. Planifica activitatea de productie in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti.
  2. Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia/asamblarea.
  3. Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie si coordoneaza folosirea corecta si eficienta a resurselor.
  4. Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari.
  5. Se asigura de mentinerea unei atmosfere de lucru pozitiva si motivanta in cadrul departamentului.
  6. Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea cat si la modificarea lor.
  7. Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii in domeniul calitatii.
  8. Organizeaza si conduce sedintele pentru armonizarea obiectivelor pe termen scurt si sincronizarea activitatilor in vederea realizarii in conditii optime a obiectivelor de productie.
  9. Coordoneaza realizarea si punerea in functiune la termen a noilor capacitati de productie.
  10. Se asigura de o buna desfasurare a intregului proces logistic (ambalare, expeditie).
  11. Stabileste, conform structurii organizatorice, responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.

Ce experienta trebuie sa ai:

– experienta in activitatea de asamblare echipamente.
– de preferat studii superioare tehnice (electronica, calculatoare, automatizari).
– experienta gestiune stocuri
– deschidere catre nou, disponibilitate fata de echipa si orientarea spre solutii.
– atitudine consultativa si usurinta in relationarea interpersonala.
– capacitate de decizie rapida si de adaptare la schimbarea de situatii.
– integritate si principii solide de etica profesionala.

Vei beneficia de:

– pachet financiar peste nivelul pietei
–┬ámediu de lucru international
– te incurajam sa traiesti sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)
– sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school
– tichete de masa sau tichete cadou
– decontam 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact
– oferim card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa
– oferim training specializat si oportunitati de dezvoltare personala
– activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!

Locatie: Timisoara

Alatura-te echipei si trimite CV-ul departamentului de HR: andrei.calotescu@safefleet.eu