Office & Logistics Manager

Una dintre cele mai inovatoare companii din domeniul M2M, producatoare a sistemului SafeFleet de monitorizare a flotelor auto prin GPS, isi mareste echipa:

Apreciem aceste abilitati:

  • absolvent studii superioare
  • experienta unui job similar in tara sau in strainatate (cel putin 2 ani)
  • buna cunoastere a limbii romane
  • buna cunoastere a limbii engleze, cel putin nivel B1
  • buna cunoastere a 2 sau mai multe limbi straine constituie un avantaj (italiana, maghiara, germana, spaniola)
  • experienta in utilizarea calculatorului, in special Microsoft Office, G-mail, Google Calendar
  • sociabilitate si abilitati de comunicare, seriozitate, spirit de echipa, orientare catre rezultate, personalitate placuta
  • disponibilitatea de a lucra in afara programului de lucru in cazul unor task-uri simple si urgenteCum poti contribui:- vei primi si inregistra vizitatorii
  • vei realiza colectarea corespondentei de orice tip (colete, scrisori, procese verbale, adrese) si le vei evidentia in situatiile informatice
  • vei redacta corespondenta simpla
  • vei selectiona si expedia corespondenta si/sau alte documente
  • vei pregati formalitati de import/export
  • vei demara procesele pentru achizitia consumabilelor de birou
  • vei face rezervari si achizitii pentru hoteluri, bilete de avion si masini de inchiariat
  • vei face rezervari pentru evenimente si conferinte, local si in strainatate
  • vei executa lucrari de birou precum organizarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare si scanner-e
  • vei tine legatura prin e-mail sau telefon cu managerii companiei in vederea organizarii calendarului de lucru
  • vei intocmi diverse rapoarte in functie de solicitari
  • vei coordona serviciile de suport din cladire (curatenie, incalzire, ventilatie, control acces, parcare)
  • vei prelua apelurile telefonice si le vei directiona catre destinatari

Vei beneficia de:

  • pachet financiar peste nivelul pietei
  • mediu de lucru international
  • te incurajam sa traiesti sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)
  • sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school
  • tichete de masa sau tichete cadou
  • decontam 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact
  • oferim card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa
  • oferim training specializat si oportunitati de dezvoltare personala
  • activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!

Pentru cei interesati, va rugam sa trimiteti cv-urile pe adresa jobs@safefleet.eu