Una dintre organizatiile cele mai inovatoare din IoT, operatorul Platformei telematice SafeFleet, isi mareste echipa!
Daca esti responsabil, identifici nevoile clientilor si poti sa le oferi cea mai buna solutie, te vrem in echipa noastra!
Apreciem daca:
- ai folosit/organizat o platforma de suport ZenDesk, FreshDesk, Intercomm sau altele
- ai experienta in suport clienti de minim 2 ani
- ai experienta in coordonarea unei echipe
- ai cunostinte/experienta PM
- dai dovada de seriozitate, responsabilitate si implicare
- ai studii superioare, de preferat profil tehnic
- poti face o interpretare a schemelor electrice
- esti atent la detalii si iti organizezi bine activitatea
- esti vorbitor de limba engleza, italiana constituie un avantaj
- ai initiativa si esti inovativ
Cum poti contribui:
- vei asigura suport tehnic pentru Platforma IoT SafeFleet folosind o platforma state of the art
- vei folosi sistemul de ticketing al companiei pentru a rezolva sesizarile clientilor
- vei investiga sesizarile clientilor pentru a le oferi suport si asistenta in rezolvarea acestora
- vei respecta regulile de protectia muncii la operarea si interventiile asupra echipamentelor electrice
- vei analiza activitatea echipei
- vei propune solutii de imbunatatire si usurare a activitatii de suport
- te vei asigura de o buna desfasurare a activitatii echipei si indeplinirea task-urilor in timpii propusi
- – alaturi de echipa vei asigura cresterea gradului de satisfactie al clientilor si imbunatatirea criterilor de performanta